torsdag, oktober 25

no brain no pain




eftersom jag lider av total cp-störning, innebär det att klockan är 00.38 och jag är fortfarande vaken. om fem timmar och tjugotvå minuter ringer väckarklockan till en ny utmanande underbart rolig skoldag, följd av en shoppingtur och middag hos henkkilainen accompanjerat av bob the builder. för att minimera risken att jag somnar, ligger jag och kikar på hotell som är eventuella för teds och mitt stockholmsbesök om två veckor, den nionde november har vi nämligen.. pamarapampaaaaampaaa : VARIT IHOP MED VARANDRA I TVÅ JÄVLA ÅR!

jag glor just nu på det hotell som verkar absolut bäst. det är nästan så jag får lust att boka det meed en gång. 1400 kronor för en natt (okej jävligt mycket för dyrt för min budget) men det ligger i hagaparken och verkar supermysigt. lägger man till 200 kronor kan man också få "du och jag"-paketet som innebär morgonrockar, frukt- och chokladkorg, mousserande vin, och en frukostbuffé (fast frukosten tror jag ingår i det andra priset också) stallmästaregården heter det. fan vad slött att man inte kan paxa rum. tänk om man skulle få säga 'kan ni hålla det där rummet åt mig och min pojkvän, vi tänkte kanske eventuellt komma dit, men vi vill inte betala nåt avbeställningsskydd, vi vill bara vara säkra på att vi får det om vi inte hittar nåt bättre'

godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Madelen! Vad fin blogg du har! Men varför är texten så SJUKT liten? Det värker ju i ögonen efter 5 sekunder! /Zandra

Madelen utan e sa...

zandra: hej! tack, men jag jobbar på den och den är inte riktigt klar. ÄR DEN? vad använder du för webläsare? jag använder firefox och den är precis perfekt för mig! kanske nåt jag måste fixa! på en gång!