måndag, oktober 15

lite lycka har smitit in i min gråa vardag !



imorgon drar jag till franrike! till la boule, min faster och hennes familj. imorgon efter skolan kör jag hem så fort min lilla bubbelbil bara kan, och sen ska vi till eckerö och över till solna för att sova en stund, och sen imorgonbitti är det skavsta - bauvais! m-m-m.

jag har inte börjat packa än, men jag skrev nyss klart min sugröviga uppsats om sextiotalet, och jag tänker skita i layouten nästan totalt. jag tänker kanske lägga upp min uppsats på MVGplus för den är så himla intressant, och hoppas man får läsa de andra i klassens uppsatser också. speciellt typ yasmines, oves, ericas och cathrines vill jag läsa. jag har inte sån koll på vad de andra skriver om.

nej nu jävlar måste jag packa om jag ska hinna innan min gos-pojkvän kommer!

vi hörs på söndag eller måndag när jag kommer hem, med massa foton och ett glatt sinne!

puss och kram !

1 kommentar:

Anonym sa...

ha så kul i frankrike! jag är avis på dig:(