lördag, oktober 13

what don't kill me can only make me stronger




jag är fan full alla helger. det börjar bli lite som cathrine, när hon sa att hon kände att det började bli ett problem; man minns ingenting från helgen sen, utan bara lite flimmer. igår var jag på 18+18årsmiddag och gathering till henke och gabba. det var helt nice, snygga brudar, kött och klyftpotatis, sås (MUSTAPEKKASÅS!) maries tårta, och en till tårta, och fruktsallad! yummie yummie, lite singstar, en toalett med problem och sen taxi från en geggig gård till ett geggigt arken. jag minns inte så mycket. den här gången heller. jag måste nog trappa ner på alkoholintaget lite grann. jag minns typ: arken - toaletten - majja - privat frisör fanny - freddy - vinstmarker - baren - ted&rasmus kidnappar mig - åka jeep - bli arg - gå tillbaka till arken - macke - full som ett svin - ser min chef och min lärare - gömmer mig - nojsar med folk - somnar inne på arken - hem - nojs i bilen - knullprat - somnar

men jag minns inte i vilken ordning. sen träffade jag nog gis, cath och elin lite också. herre-gud. nästa helg tänker jag vara nykter (och det är inte bara en sak jag säger för att jag vet att jag kommer vara det eftersom jag är i frankrike med min familj, heeheeh)

ja just ja ikväll var det ju 27års-fest! satan, hoppas han inte räknade med att jag skulle komma. kanske jag kan låtsas att jag inte fick hans sms? det hade ju varit roligt att fara men det är kanske kanske lite sent påtänkt nu och såå. fittan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska du till frankrike`?

Anonym sa...

Halloween nästa!

Madelen utan e sa...

anonym: skriv in ett namn vettja!