måndag, oktober 22

hot damn

jag kom nyss hem från avancia. jag och bob var på hiphop, som vi har haft ganska låga förhoppningar om, men som efter förra gången (som också var våran första) ändrade vi uppfattning och det är askul! man känner sig iochförsig som den osexigaste klumpen nånsin tagen till jorden när man står och juckar med höfterna och hoppar runt på alla fyra som en vandrande pinne, men SÅ KUL. nästa vecka är det tydligen sista gången för wmwmmwmwmm vad hon nu heter, som leder det, så pallra er dit så ses vi där :D 17.45 på avanciiiiiiia.

jaha, jag har ju avklarat västra kusten av la france nu också. summa summarum av resan är väl, bilåkande, god mat, mer bilåkande, massa vin och champagne, lite till bilåkande, vinodlingar, havet, fåglarna och lite mer biiil. jag tror fan vi har kört genom hela västra franrike nu alltså, 27 timmar eller vad det nu var vi spenderade i bilen. det kändes som våra rövar flöt ut under resans gång, för varje gång vi klämde in oss på nytt, så blev det mer och mer trångt i baksätet. mysko mysko.

på fredag ska hondär jävla casandra (puss) ha med mig och festa IGEN. denna helg (om det blir av, alltså om jag verkligen genomför det) ska jag fan inte vara full alls. eller inte så mycket. eller alltså, nej inte alls. inte så att jörgen och mats behöver skämmas iallafall.

imorgon har vi prov på en halv bok, behövs det sägas mer?

1 kommentar:

Anonym sa...

fanny heter hon ;)
är hiphop verkligen kul? jag har varit skeptisk och inte provat :D