onsdag, oktober 3

varning för känsliga tittare



jag sitter och lipar som fan. jag var inne på bilddagboken och kollade runt, så hittade jag en länk med denhär filmen och lite text om att typ "människor är så grymma mot djur, det är så hemskt", och det lät så intressant så jag var tvungen att se filmen. men jag klarade bara av halva typ, och nu har jag lipat som en jävla unge i flera minuter. det bara sprutar. fyfan vad det tar på att se hur jävla grymma folk kan vara. jag tror inte jag kan äta kött på ett tag efter scenen i fabriken med kossan i maskinen.

om ni känner att ni inte är alltför känsliga så tycker jag att ni ska se på filmen, den ger en enorm tankeställare. alltså jag får inte fram ord. herre gud.

4 kommentarer:

Anonym sa...

USCH USCH USCH.. NU mår jag illa..

fjauuuuuu sa...

deeeet var obehagligt

Anna sa...

Fyfan :/ man blir ju illamående :( Stackars djur.

Anonym sa...

För sig själv önskar man att man varit där med grovkalibrigt och blåst skallen av dom. En efter en. På fläcken. Och ändå hade man varit mer human än de.