måndag, februari 7

5

vad gjorde du för tio år sedan?
tvåtusenett? känns som det var väldigt recently. gick i sexan, gick på disco med min bästa kompis solli,
hade varit ihop med alla elva (?) killar i min klass utom två, bråkade med min mamma om huruvida
jag skulle gå lusse eller inte och använde bh fast jag knappt hade a-kupa. kanske inte var så jävla
jätterecently ändå.

vad gjorde du får ett år sedan?
exakt samma sak som nu. frikkin EXAKT

fem snacks du gillar:
vad räknas till snacks då? pistagenötter? smörpopcorn? torkad papaya? sådana där mars balls och gamla ostbågar?


fem sånger du kan hela texten till:
atomic kitten - whole again, spice girls - wannabe, CK - på rosa moln, the kooks - naive, B.O.B feat
hayley williams - airplanes. när jag gick i högstadiet satt jag ofta och drömde om att samhälla- och
historiaböckerna skulle göras till låtar så jag skulle lära mig dem snabbt. låttexter sätter sig på min
hjärna. speciellt dåliga sådana.

fem dåliga vanor:
jag kommer inte i säng i tid, jag skjuter gärna upp saker som inte engagerar mig, jag älskar att pilla och
klämma och trycka och klösa på mig själv (.. seriously? skrev jag pilla? på mig själv?), jag har svårt att
ta kritik om den inte är jävligt konstruktiv och jag är sju-u-hukt svartsjuk när det kommer till min pojkvän.

fem saker du gillar att göra:
fotografera människor, baka, inspireras, kramas och låtsas göra något annat och sedan smygtitta på joel när han spelar gitarr.


fem saker du aldrig skulle klä dig i:
vita leggings som slutar på vaden, keps med böjd skärm, joggingbyxor till kort sportjacka, för liten
leopardfärgad trekantsbikini (igen) eller ljusa chinos.

fem favoritleksaker:
jag får totalt hjärnsläpp och minns inte en endaste leksak som jag favoriserat. mamma hjälp mig?


listan skrattade jag åt och lånade sedan av heidi

Inga kommentarer: