tisdag, februari 22

KÄNNER MIG OLD FASHIONED

Jag har inte gjort något åt min bloggdesign på så länge att Blogger har hunnit uppdatera sin tjänst säkert sju gånger sedan jag tittade där sist. Hittar ingenting och förstår mig inte alls på HTML-uppbyggnaden. Min gamla kod kunde jag bättre än min egen bakficka, och jag är inte riktigt på humör att lära mig en ny idag. Så är något här på bloggen lite småfult ett tag så är det inte för att jag har tappat all känsla för form och färg, utan för att jag helt enkelt skiter i det. Jag har viktigare saker att tänka på, som till exempel att min telefondisplay inte funkar. Tydligen ska man inte kasta dem i väggen två gånger under samma dygn.

..Men fan vad de där gråa strecken i länklistan stör mig, någon som har en lösning på det åt mig?

Update: Damn, I'm good.

1 kommentar:

Madelen utan e sa...

Tack, men jag hittade redan. Om jag hade spenderat några minuter mindre på att klaga över att jag inte hittade så skulle det nog ha gått ännu snabbare. Haha.

(Och ja, jag fattar vad du menar med raderna. Men har du lagt märke till mina stora begynnelsebokstäver? Trodde aldrig den dagen skulle komma.)