torsdag, februari 24

SLAV

Alltså nog är det ju underligt. Har haft min plisserade kjol längst bak i garderoben och nästan hånskrattat åt den varje gång jag råkat bläddra förbi i de mörka, mörka delarna i misstag. Så blir det plötsligt trendigt med plisseringar igen.

Och här står jag nu och vrider och vänder och kisar för att försöka få till den där jävlasnygga elin kling-outfiten. Fan så snyggt det är! Det enda som fattas är ett par bruna pinnben. Tror jag nog väntar lite med att ta den här outfiten hela vägen ut tills mina ben inte är ljusskygga längre.


Haha okej, mina ben kanske inte är smala - men sådär knubbiga är de ändå inte!

... intalar jag mig själv. Fan, jag borde verkligen ta tag i den där beach-kroppen innan folk börjar ringa greenpeace när jag går till Lilla Holmen. Inte för att jag någonsin går till Lilla Holmen. Men ändå.

Inga kommentarer: