onsdag, februari 2

madax photo


nu när jag är tillbaka i hemmets oh so trygga vrå igen kan jag väl slänga upp framsidan till det där tio
studiepoängs-arbetet som det var deadline på under min tid i ekenäs. jag vet inte riktigt, att lämna in ett
arbete tre dagar innan deadline var inte riktigt min grej. kom på en miljon saker som jag hade velat
göra bättre och lägga till och, fan. det gör jag inte om. nu håller jag mest tummarna för godkänt.
arbetet ser liksom bra ut, men jag har ingen aning om innehållet är tillräckligt. jävligt nervös faktiskt.

har ungefär tusen bortförklaringar till förstasidan också. men jag besparar er dem. för idag.

6 kommentarer:

Linnea sa...

Du är så fruktansvärtmegajävlatalangfull så jag finner inga ord. GO YOU

Madelen utan e sa...

men herregud, tack. jag blir så varm i hjärtat!

Linnea :) sa...

Förbanna vad du är duktig!!!

Madelen utan e sa...

tack tack linnea!

maestro sa...

Och en smickrande bild på maestro

Madelen utan e sa...

haha, ÄLSKAR den (och ja, dig med)