torsdag, februari 3

A/W

sitter och försöker hålla mig lite up to date med alla fashionweeks hit och dit. jävla tråkigt att vi inte gör
det i skolan kan jag tycka. från stockholm var, av det jag sett, nog nakkna, rodebjer och whyred mina favoriter. och även fast
jag kanske inte är den första att hugga in på den här jäkla jil sander-looken med kornblått, ärtgrönt och
cericerosa i samma outfit så kan jag tycka att det är lite roligt att det kommer in lite färg i modevärlden
igen. och gult är faktiskt något jag skulle kunna tänka mig ha.. i vår. får hela tiden för mig att det snackas
vår med alla dessa färger och lätta tyger. men det är ju fan höstens kollektioner som visas.. confusing. 

snodde en bild från kling och en från marcella. inte så mycket färg just i de här bilderna, men kolla in
kollektionerna här så får ni se.

Inga kommentarer: