tisdag, februari 22

GARDEROBSRENSNING

Inom en snar framtid ska min garderob få sig en ordentlig djupgörande rensning. Om man har köpt på sig nya saker men inte gjort sig av med något på snart tre år så börjar det nog bli dags. Jag tror seriöst att jag använder typ 9% av hela min garderobskapacitet. Har inte ännu bestämt mig om det blir Tradera, Syrrans garderob, en lokal loppis eller soptunnan för grejerna. Måste göra en utvärdering senare. Men det finns en del helt nya plagg som jag kanske lägger upp här. Bland annat den där svinfina jumpsuiten som Petra Tungården också har.

Well, vi får se hur det går. Jag brukar ha lite ..svårt att skiljas från mina plagg. Jag menar, även fast man aldrig använder dem så ger de en sådan hemtrevlig känsla av igenkännande när man öppna garderoben på morgonen.

4 kommentarer:

hanna sa...

lotta hade frågat om vi får ha loppis i skolan och "ledningen", alltså nån från de högre makterna tyckte att de lät som en svinbra idé! så mina nattfunderingar är inte helt värdelösa i alla fall! :D där får du chans att sälja! jeejee

maestro sa...

heyheyhey spara något åt mig:D

Becci sa...

BLOPPIS! BECCI WANTS!!
Fast jag själv har alldeles för mycket kläder för mitt eget bästa.

Anonym sa...

jag tycker syrrans garderob är ett bra förslag.. :D