torsdag, februari 24

MOI MOI


Hej flickor och pojkar. Idag har det varit smink på schemat från 0800 tills nu. Konstigt nog är det enda resultatet jag kan bevisa det med, denna snabba sminkning på mig själv tillsammans med en clownsminkning på hanna. Som i och för sig är helt great. Ska tanka in bilderna på datorn så kan jag visa sen hur det blev. Kan lägga upp en på mig som clown också.

Idag är jag så jävla lycklig. Främst för att jag imorse fick reda på att jag slipper åka tåg till Ekenäs på lördag, utan istället får åka bil dit imorgon direkt efter skolan. Vilken lättnad. Och sen kommer jag ju hem till Åland på välbehövligt sportlov också innan jag återvänder till Vasa igen. Köpte en tisha av Hanna för en femma idag också.

Påtal om det borde jag verkligen ta tag i min egen garderob, misstänker att det nog blir först efter sportlovet though.

Inga kommentarer: