lördag, december 5

5GB

idag har jag varit på bröllop. det var fint. jag grät mer än brudens mor. tack tack tack tack fredrik
för lånet av objektivet - det var guld. har alltså tack vare min kamera och fredriks 24-70a idag fyllt
upp nästan fem giggabajt. det kommer bli roligt att gå igenom. men först ska jag fara till fannys
nya lägenhet och kika, och sen ska vi till elin och äta någon slags kött. tror jag. imorgon ska jag
hem igen. och bilen kommer med. fan vad bra allting är precis just nu.

3 kommentarer:

sofie sa...

tack tack tack själv! ska bli roligt att få titta på alla 5gb sen

yasmine sa...

Inga råkar du ha fota knaz syrras bröllop? :P Annars kanske det har varit två bröllop samma dag bara :)

Fredrik sa...

Det var så lite så :) kommer du att lägga upp några bröllopsbilder här?