söndag, december 13

vid gavel

alltså gårkvällen spårade ju nog ur totalt. sjukt förhandstippat såklart. tre liter vin, tre crazy
chicks och en i princip ljudisolerad lägenhet
kan ju liksom bara gå på ett sätt: åt
helvete. vi åt vindruvor, kex, ostar och chips, pratade, gjorde sugmärken på varann, brottades,
skrek, sjöng julsånger i stämmor och ja, sånt. helt normala grejer när det kommer till mig, asta och
sus. när jag och asta vaknade idag vid ettiden var både balkongs- och ytterdörren öppna. säger en
del om skicket när vi somnade liksom. men fyfan vad roligt jag hade. mindre roligt är det att
sitta ensam i en nystädad trea och skjuta på skrivandet av ett hudvårdsarbete. tur att jag har
kylen full med sushi och en spelning på gringo
att gå på ikväll. annars hade jag
kanske kollapsat av tristess.

Inga kommentarer: