onsdag, december 9

undrar hur länge en sån här livsstil är hållbar

idag har jag försökt chilla lite. efter att ha kört bil (det känns så sjukt jävla bra att ens bara skriva
ordet bil och kört i samma mening att jag nästan ryser lite av välbehag) till skolan och skrivit en
biologitenta (som gick halvbra - bättre än förväntat - och definitivt fånigt mycket bättre än jag
pluggat. det vill säga pinsamt lite till gränsen till knappt alls) har jag rullat i astas säng, fått
ansiktsmassage, kört en jävla massa bil, lunchat på rosso, kört ännu lite mer bil (rättare sagt två
timmar kors och tvärs och över finlands största bro och tillbaka och lite
till
), varit på någon slags mystiskt kombinerad pizza/glögg/sång-kväll på kåren, och hängt hos
suze och kollat på världens sjukaste och mest underskattade underhållningsprogram - fist of zen.

skitkul dag egentligen. ända fram till just precis nu. nu ska jag alltså svänga ihop en bildanalys
och ett hudvårdsarbete på några timmar, så jag kan ägna all tid imorgon åt att
plugga på hudvårdstentan på fredag
. nog för att jag visste (eller ja, typ) vad jag gav
mig in på när jag sökte till en högskola - men jag skulle så gää-ää-äää-äärna vilja bara chilla och
mysa resten av den här sista (kan ni fatta?) veckan i vasa. men icke. jag blir så trött.

Inga kommentarer: