måndag, december 14

det ar do som bistemerrrr vilken forrstasida som ska vinna i arr, skriv ok rrrosta

Photobucket

i senaste numret av xit (som jag hoppas att alla har läst) kan man rösta fram sin favorit av
alla förstasidor som prytt tidningen det här året
. för att ni ska veta vilka ni ska
rösta på så har jag ringat in de som spelar någon roll här ovan. de jag inte ringat in behöver ni
inte ens fundera över, eftersom jag inte haft något att göra med dem. decemberettan på mette
har jacob tagit, men jag retuschat, därför fick den vara inringad också.

(observera den enorma mängden ironi i det här inlägget. personligen skulle jag rösta på
septembernumret. fyfan vad snygg den förstasidan är. på andra plats kommer nog
juninumret med jakob och laxen - bara för att det är så legendary, och trea måste ju
vara hunkmangi i oktober. mackan är ju så jävla bra.)

3 kommentarer:

CAT sa...

Alltså vänta nu här, majnumret har väl inte du fotat? Jag har för mig att det var någon annan... Och inte för att vara partisk, men septembernumret är ju jäkligt snyggt. Faktiskt.

Madelen utan e sa...

hahaha förlåt catrin! jag tänkte inte ens på att det var du som tog den. men är det okej om jag inte rättar det, jag menar, SÅ snygg och häftig är den ju inte ändå. jag och zandra hade en skitmycketsnyggare idé som vi försökte få till, men skitCMYK satte käppar i hjulen på den. och ja, septembernumret är fan min favvis! den är läcker! och så är ju hon där bruden i bilden helt cool också.

CAT sa...

Alltså, det tog ju några dagar för mig att ens komma på det själv, så det är okej :D Haha, jag satt och tittade och tänkte "Men va, har hon fotat sig själv?" och sedan fick jag en flashback när jag tänkte på glasögonen. Det står ju att man ska kunna rösta på hemsidan, men var fan gör man det? Orka skicka på posten liksom...