onsdag, december 9

blackmailing

alltså petra, vad är det du vill ha av mig? hur mycket? någon tjänst? jag är villig att ge mycket
bara den här videon försvinner från internet. har liksom inget minne av att jag dansat till sjuk
musik tillsammans med petra och hennes vänner, utklädd till en elf. måste ha varit jävligt full.


..kanske det var det här jag gjorde i lördags natt när jag har en enorm minneslucka? det skulle ju
förklara en hel del blåmärken och trasiga telefoner åtminstone. nå hur som helst var det inte riktigt
den här sortens publicitet jag förväntade mig idag. michaela forni kommer ut med bok, zandra
lundberg får jobb på aftonbladet och madelen holmström guestappearar i en elfvideo på petra
mannerströms blogg. kommentaren från mamma några inlägg ner, som börjar med "duktigt
nutte.." uppskattar jag inte heller. det är liksom inte okej att slänga sig med såna ord på internet
mamma. just so we make that clear.

2 kommentarer:

Petra sa...

Haha, hördu, det finns inget i världen som kan få mej att ta bort videon! Eller kanske efter lite förhandling i onyktert tillstånd ;) We'll see! men erkänn att du nog fnissade en eller två gånger! :P

Himo sa...

http://sendables.jibjab.com/view/l8sRnddzg8hSSXj4

Bästa JibJab som någonsin gjorts... Jonny i sitt esse...