onsdag, december 2

slut

alla kurser jag gått i höst is coming to an end precis på samma gång. igår var det slutprov i
ansiktsmassage och idag har vi vår avslutande kundkväll i hudvård, där vi ska utföra manikyr,
handmassage, avslappnande ansiktsbehandling, speciell hals- och
ögonmask, färgning av fransar och bryn, brynformning, och klassisk
ansiktsmassage
. it's going to be a blast - om det går som det ska. massageprovet igår gick nog
helt bra det också. jag var först ut av alla i hela klassen, och det tar jag som något positivt. antar att
hon därför minns mig bäst och var mest avslappnad under min massage. hon sa nog inte så mycket
negativt efteråt heller, but you never know. tror jag måste börja lägga av med min jag-lipar-i-smyg-
om-jag-inte-får-femmor-i-allt-attityd.

det är värt att sägas en gång till: högskola är fan though shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där låter ju skönt, kanske man kan lägga in en behandlingsbokning under julen ?/mamma

yasmine sa...

Det värsta är ju när man fått hyfsat med femmor i yrkes och nu säger lärarna att man ska vara SUPERNÖJD när man får en trea och att det typ aldrig är någon som klarar av att få en femma på vår linje. Motiverande liksom?

Tänker låtsas att alla mina treor är femmor! :C