måndag, december 14

spaghetti junction



ikväll har jag och asta varit på gringo och lyssnat på andreas baba-band
spaghetti junction.
deras musik kan enligt lite googlande närmast beskrivas som "någon
slags pop och rock blandat med mängder av influenser, som tilltalar en
om man gillar band som typ foo fighters, colplay eller muse".
haha, ni som
känner mig kan antagligen räkna ut vad ekvationen mad + duktiga musikaliska killar har för
summa. för er som inte känner mig, kan jag informera om att det är nåt i stil med total och
fullständig salighet.
tillfredsställelse av högsta grad och pirr i magen. jag gillade det som
fan. sångaren sebastian hade en grym röst och andreas är så sjukt jävla grym på gitarr att jag
bara satt och gapade.

lyssna på deras låt songs on the radio på deras myspace här. m-m-m

Inga kommentarer: