torsdag, december 3

love

Photobucket

nu är den här veckans djävulskap äntligen ur världen. maderiellt är inlämnat,
massageprovet är gjort, kundkvällen är genomförd utan dödsfall eller blinda kunder, postrar är
klara, arbeten ihopstansade och inlämnade och nu återstår bara en jäkla massa
kärlek
. ska hem till åland över helgen, med start imorgon klockan 14.00 från bussplan, och
fota ett bröllop. kommer bli så sjukt skönt att slippa fokusera på skolan och bara tänka i gamla
banor för bara några dagar. däremot kan jag inte fatta att jag bara kommer vara tillbaka här i en
vecka efter helgen innan det sen är dags för en månads jullov. för det första vet jag inte hur
länge åland kan hålla kvar den där hem-ljuva-hemigheten som ju typ är det som lockar med
åland förrutom kompisarna, och för det andra vet jag inte hur jag ska klara mig utan asta. sjukt
men sant. nu borde jag verkligen betala månadens hyra, packa lite kläder, gå och lägga mig och
sova några timmar - så jag orkar gå på en föreläsning om kemisk peeling imorgon
klockan 09.15. yesssssssss jag är så sjukt peppad!!!!!!!!

och så jag vill hångla.

3 kommentarer:

ida sa...

jag vill se ngn bild från brölloppet!

maestro sa...

alltså fyyyfan va het bild. me wants to be her

Madelen utan e sa...

ida: får jag lägga upp för dem så kommer det väl någon bröllisbild här på bloggen!

tuz: JAG VEEET *typ döööör*