fredag, december 11

saker som hänt de senaste dagarna

  • jag har gjort en halvtaskig hårdesignportfolio på en natt och presenterat morgonen därpå.
  • jag har träffat en gubbe på citymarket som frågade mig om jag ville komma hem till honom och knulla. ordagrant.
  • asta har slängt en muminmugg i golvet på samma ställe som ovan.
  • jag har tagit svinvaccin och har nu drabbats av alla eventuella biverkningar som finns.
  • jag har insett hur jävla gott det faktiskt är med glögg. det tog bara tjugo år att inse.
  • jag har suttit på en tenta och ritat får på ett papper i fyrtiofem minuter.
  • asta har lackat mina naglar så jävla snyggt att hon gärna kan få bli min personliga manikyrist.
  • sus har lovat att vara barnvakt åt min fikus till bonsaiträd under julen.
  • henke och jag har påbörjat mission förvandla-råttbo-till-lägenhet.
  • jag har varit fruktansvärt full på arken och klängt på jens och gud vet vem.
  • har dessutom lyckats få ett femton centimeters blåmärke på låret från ovanstående kväll.
  • jag har insett hur mycket av mina kläder jag måste sälja eftersom de bara samlar damm.
nu ska jag hänga tvätt, städa upp ett skrivbord som jag lassat saker på i snart fyra månader och
sedan ska jag lägga mig och påbörja en uppsats om dermalogica och äta jordgubb-cheesecakeglass.
och sura över att jag inte kan se idolfinalen.

1 kommentar:

Erica sa...

du får kika lite på tv4.se och höra hur det lät när dom sjöng :) puss på dig