onsdag, november 7

4 MORE YEARS


Det är svårt att undvika vad som utspelat sig i USA under natten, mitt ointresse för amerikansk politik till trots. Dessutom är det ju som vid varje större händelse i världen kaos på Facebook. Förstår inte statusarna som bara säger "Obama!" Vad menar man med det då? Var ärlig med att du inte har någon aning om vad det handlar om istället, kan jag känna.

Jag är mest glad över att kunna publicera den här coola läppbilden i ett passande sammanhang, men som Elin och jag diskuterade igår: Är väl smidigt att ha samma snubbe på posten istället för att tillsätta en ny som ska sätta sig in i allt vad jobbet innebär. Obama verkar vara en hälsosam snubbe, så det blir säkert bra. Allting lär ju gå åt helvete hur som helst. Jo nä men, jag blir sjukt inspirerad att göra en beauty shoot. Får se till att klämma in det någonstans.

Inga kommentarer: