torsdag, november 22

SPORTY SPICY MONKEY


Bästa stället i min lägenhet att ta bilder på sig själv, både ljusmässigt och bakgrundsmässigt, är om man sitter på trappräcket framför min helkroppsspegel. Efter att den här bilden togs vippade jag åt höger och låg med skorna på i sängen i en timme innan jag sparkade av mig dem och fick något gjort. That is lindade in mig i täcket och gnällde på Filip att komma hit med middag åt mig. Jävligt dåligt bloggande senaste dagarna, men har mest jobbat och hängt med Häggblomspojken som precis flyttat till Stockholm. Tröjan på bilden tog jag helt sonika från jobbet ikväll innan jag gick hem. Vet inte vad jag tänkte när jag tog skinnjacka och sneakers på mig imorse. Tackar därför okänd man med sportig stil för lånet och räddningen från total miss match. Laters!

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej! Snygga sneakers du har! Jag undrar om du kommer åka hem till Finland snart för att få din examen? Eller till Finland åker du väl ändå till jul? Hur blev ditt slutarbete? Skulle vara intressant att få läsa en urdrag ur det! Vad kommer du satsa på att göra nu när du blir färdig? :)

Madelen utan e sa...

TJA BA! Tack, det är Topshop. Jag kommer ta min examen först i Mars för att jag inte hann skriva klart arbetet nu till december. Alltså, det kommer läggas upp på en databas när det är helt klart, kan länka till det då - så kan du läsa hela skiten om du så vill! Och det vill man ju, det är ju meningen att det ska bli grymt. När jag blir färdig från skolan kommer jag fortsätta göra vad jag gör. Jobba med foto, just nu ser det ut som att det blir Stockholm ett tag!