onsdag, november 14

LÅG

Ikväll vid 21-tiden satt jag på min säng och kokade av ilska. Av någon för mig själv då fortfarande okänd orsak störde jag mig på allting. Mitt Instagramflöde var fullt av tråkiga bilder, jag hade ingen inspiration till att jobba, tvättstugan gick inte att boka förrän nästa veckas tisdag, alla mina kläder låg överallt i min lägenhet, jag behövde diska, mina naglar gick av bara jag plockade upp något ur väskan, jag hade massor av företagsrelaterade saker att ta tag i och så vidare och så vidare. Allting kändes piss-skita-dåligt helt enkelt.

Så slog det mig. Jag har under dagen ätit följande vid följande klockslag.

15.30 Ett wienerbröd
15.39 Ett till wienerbröd
20.00 Några Digestivekex

Jag hade alltså inte hunnit käka frukost, jag hade glömt bort att äta lunch och någon gång strax innan middagstid var hjärnkapaciteten så låg att jag inte fattade bättre än att strunta i middagen. Nu, några timmar, ett kycklinglår och en burk kvarg senare sitter jag fortfarande här helt nerstämd. Jag har inte fått något jobbat, jag har disk kvar och jag har klöst sönder hela mitt ansikte i ren stress.

Min tatuering har dessutom börjat klia och jag får inte under några omständigheter klia på den. Lätt att säga till någon som vaknar om nätterna av att jag klöser mig själv i ansiktet. Haha, vilken liten solstråle jag är idag. Kram på er.


Inga kommentarer: