tisdag, november 13

I WAS GOING TO TAKE OVER THE WORLD BUT THEN I SAW SOMETHING SHINY


Ikväll har jag gjort allt annat än det jag nödvändigtvis skulle behöva göra, vilket är att jobba. Ni vet. Men ibland måste man få unna sig och umgås med sin bästa vän lite också. Har visserligen spenderat hela kvällen med att sminka och fota henne, men det är ju det jag älskar. What can I say. Tvingade henne att fota min tattoo lite efteråt också, men känner att de bilderna behöver .. "ses över" lite i Photoshop innan ni får ta del av dem. Ovan är ett exempel. Vet inte när jag fick hartänder? Bilderna på Elin blev jävligt bra, hon hade aldrig haft en sotning förut, så bara det i sig var spännande. Visar lite bilder imorgon. Finns lite sneak peaks på Instagram också.

Nu ska jag sova med sällskap. Best there is.

Inga kommentarer: