lördag, november 3

DEN DÄR TATUERINGEN


Idag fick jag äntligen arslet ur vagnen och gick in via Swahili Bob's och bokade min tatueringstid. Jag har gått i flera år nu och funderat på platser på kroppen och motiv. Har gått genom stjärnor, fåglar, revben, armveck, fjädrar, ryggar och allt möjligt fanskap för att komma fram till min slutgiltiga plats och motiv. Problemet har väl inte varit så mycket att jag inte vet om jag vågar på grund av smärtan, att den sitter på kroppen hela livet eller att jag kommer ångra mig. Utan jag är LIVRÄDD för att tatueraren inte skulle göra sitt jobb ordentligt, slinta till under processen eller trycka för hårt eller för lätt osv osv osv i oändlighet. Så förstå då min lättnad när jag plötsligt bor granne med Swahili Bob's. Är övertygad om att Daniel kommer göra ett fantastiskt jobb.

JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA VAD JAG ÄR PEPPAD!

Inga kommentarer: