torsdag, november 29

JÄMSTÄLLDHETEN PÅ MITT JOBB



Inte för att skryta, men med tanke på att jag sovit kanske två timmar inatt, varit dyngrak i 10 timmar i sträck, inte duschat och käkat pommes till lunch så måste jag ändå säga att jag ser relativt fräsch ut när jag jobbar och männen på mitt jobb ser på. Älskar ju att jobba med män, speciellt dessa tre. De vet verkligen hur man får en dam att känna sig omtyckt. Som igår på Oxid när de stod i en halvcirkel runt mig och sprutade öl på mig med flaskorna i skrevhöjd. If that aint love I dont know what love is. Vi hade alltså personalfest/casting/rev hela studion igår. Lyckat men helt galet, i vanlig ordning. Kanske lägger upp någon bild i ett senare skede. Och jo mamma, mitt hår är lila!

1 kommentar:

Anonym sa...

ser det...Det är bra tag i dig, jag menar med flyttande av bordet, bra kvinna reder sig själv !/puss mamma