torsdag, november 8

ROAST PÅ SKÅL MED MADDE


Ikväll var jag på standup på ett ställe på Söder som heter Skål. Egentligen drog jag bara dit för att fota en snubbe till ett frilansjobb till Nyan, men det slutade med att jag satt med en öl och trevligt sällskap och lyssnade på alla typ tio komiker som uppträdde under kvällen. Eftersom jag skulle fotografera under spektaklet så placerade jag mig i vanlig ordning på platsen längst framme vid scenen. Ett jävla dumt val visade det sig. Att få en mikrofon riktad mot truten helt oförberett av någon som står redo att göra sig rolig på ens bekostnad är en jävla utmaning. Speciellt när det händer två, tre gånger under loppet av två timmar. Fick bland annat avsluta hela kvällen med oral trumvirvel. Haha, orkar inte förklara det desto närmre. Förhoppningsvis fick jag bra bilder, och dem får ni se i Nyan om några veckor.

1 kommentar:

Christina sa...

Hittade nyligen din blogg, men den är skön. :) Så jag stannar och läser vidare. :)