fredag, november 2

DEN DÄR ARTIKELN I NYAN


Ojoj, vad de det har kommit många gliringar om rubrikvalet "Madde gör karriär" på jobbet den här veckan. Var kanske lite synd såhär i efterhand att jag inte hade Patrik att ringa till Bingo häva ur sig något klassiskt citat om hur magiskt bra jag är och att vi inte knäppte en bild på mig och Bingo istället för att ha två olika. Men det hinner vi göra nästa gång jag avancerar i karriären. Detta är ju bara början.

Liksom, det bästa tecknet på att det går bra just nu MÅSTE ju vara att man gör en intervju med en tidning över telefon samtidigt som man står och fotograferar tolv nakna män. Gillar verkligen jobbtillvaron just nu, även om jag sakta drunknar i retuschjobb. Helgen får nog ägnas i sovandets och jobbandets tecken.

(Mer om nakna-män-jobbet senare. Ni kommer gilla't.)



3 kommentarer:

Rebecka sa...

Är så himla kul att läsa och följa hur du lyckas med allt! Hoppas på att få uppleva något liknande som du gör :) från ålänningen som studerar till medieassistent i Vasa ;)

Heidi sa...

DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!!!!
Pussar gör stolt unicorn-mama

Madelen utan e sa...

Rebecka: Tack och det är jag övertygad om att du kommer få!

Heidi: Saknar dig! Kom tillbaka till Norden!