tisdag, juli 6

at work

i morse kom jag fem timmar för tidigt till jobbet. jag visste inte om att jag skulle jobba kvällar
också, så jag trodde att jag jobbade nine-to-five som vanligt och inte från två till tio som fallet var.
i vanliga fall hade jag bannat mig själv och cyklat hem med tårar i ögonen. jag menar, hur många
timmar av sömn missade jag inte där? idag hanterade jag dock situationen in a slighty different
way. for hem och hoppade i sängen och spenderade sedan hela morgonen och förmiddagen framför
teven under ett överkast. vaken. inte så jävla tokigt just då. nu känns det lite värre. sitter på
jobbet och läser om hur farligt fågelbajs är för småbarn, skriver notiser och proppar i mig
maränger och kaffe för glatta livet. bara för att hålla ögonen uppe, lajksome.

Inga kommentarer: