måndag, juli 26

konstateranden från sängen

efter min första jobbhelg som journalist måste jag ändå konstatera att det nog är värt allt jobb när
man slår upp tidningen på måndag morgon. fan vilken bra tidning vi har gjort den här
helgen.
snygga bilder, välskriven (till största delen) text och snygg layout. sjukt duktiga
människor jag jobbar med.

det som nästan är ännu bättre med att jobba helg är att jag nu är ledig i tre dagar. eller det är
meningen att jag skulle ha varit ledig i tre dagar, men eftersom jag älskar mitt jobb så mycket så
hoppar jag in lite extra på onsdag och gör ett personporträtt. jag längtar fan redan. den här veckan
kommer vara super-mega-awesome jobbmässigt.

funderar på att lägga upp nånting från helgen här på bloggen nu, typ salem-vju och familjen-recension?

2 kommentarer:

ida sa...

dina bilder på motorcyklarna från i lördags(?) var jettefina! vi berömde dem på åt vid morgonmötet i måndags;) puss!

Madelen utan e sa...

vaa? oj tack fin-ida!