lördag, juli 31

när man har jobbat tretton timmar och är för trött för att sova, då kan man göra så här

en lista, det var alldeles för länge sedan!

du heter:
madelen holmström
smeknamn:
madde, mad, maud, mådson, mudd, mads.. all it takes is m & a & d
låt som när du är ledsen sörjer till?
just nu gör jag precis allt till bob och hayley williams - airplanes.
beroende av:
joel säger att jag är en attention-junkie, men jag vill påstå att jag är beroende av social stimulans.
vad tror folk om dig?
uppenbarligen tror åtminstone joel att jag behöver uppmärksamhet av andra för att kunna andas.
stämmer det?
till viss del, men jag skulle snarare säga att jag inte har något emot att stå i centrum.
vad får du oftast komplimanger för?
mina prestationer.
hur imponerar man på dig?
man är smart men inte dryg och jävligt rolig
brukar du skratta för dig själv?
alltså, minst en gång i timmen. på allvar.
vad står det i ditt senast inkomna sms?:
"ligger i en buske full med mygg och väntar på förbipasserande, kommer och myser med dig sen
om det går för sig? du är ledig imorgon eller hur? jag är.."
var bor du?
svårdefinierat. styrmansgatan, mariehamn / hagaringväg, saltvik / idrottsgatan, vasa
trivs du där?
på olika sätt och av olika orsaker trivs jag så helvetes bra på alla tre, ja.
har du haft sex idag:
räknas det att trycka kinden mot en kamera i tretton timmar? inte? isåfall nej.
hur svarar du i mobilen:
"haallååå"
vem ringde du senast?:
joli
vad sa den du senast pratade med i telefonen:
jag hörde inte ett endaste ord, men jag gissar att han pratade om att ligga i buskar fulla med mygg eller att mysa. det vanliga.
antal timmar sömn inatt:
hm, sex?
sov du ensam:
nope
brukar du komma i tid:
ja. eller okej, jag ljög. nej.
hur känner du dig nu:
utmattad
vanligaste färg på dina kläder:
blackish
vad tycker du om fötter:
jag tycker att joels luktar satan just nu. annars har jag inget emot fötter överlag.
vad saknar du:
fritid. sovmorgonar. långa frukostar. soltimmar på stranden. att festa.
hade du en bra kväll igår:
har väl haft bättre. ganska mycket bättre till och med.
favorit dryck på morgonen:
apelsinjuice
när brukar du oftast gå och lägga dig:
0100
är du blyg?:
nej, men tydligen är jag dryg.
sysslar du med någon idrott:
jag har cyklat till jobbet tre gånger i sommar?
tror du på kärlek vid första ögonkastet:
faktiskt inte.
har du spytt offentligt:
jo, för väldigt många år sedan på en stuga i geta. tror eva fellman såg det till och med. score.
vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
ha sex, givetvis.
är du nöjd med ditt liv:
ibland. för det mesta.
är du bortskämd:
elin tycker att jag är curlad av mina föräldrar. jag tycker bara att jag har haft en bra uppväxt.
bortskämd är jag med fina vänner och ett bra liv som jag inte uppskattar tillräckligt mycket.
vad gör du i morgon:
jobbar, what else?
vad är det värsta du vet?:
prestationsångest. på gott och ont.
har du bra vänner och äkta vänskap?:
ajjajajajaj ja
vad är det finaste du fått?:
min politiskt korrekta self skulle vilja svara "min lillasyster", som jag givetvis är väldigt tacksam för. men jag måste ändå svara min klädställning på den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde nutte, som smeknamn menar jag/mamma