måndag, oktober 4

den bästa söndagen i världshistorien?

 det är söndag kväll och jag är lycklig. hur kommer det sig? jo, jag har nämligen ingen skola imorgon. så
istället för att sitta i skolbänken och plågas (who am i kidding, min skola är både fantastiskt rolig och
skolbänksfri) ska jag sova hur länge jag vill, klippa mig hos min favoritfrisör (som också råkar vara min
sambo) gå på stan med älsklingsasta och avrunda med lite göttig middag och skolarbete. känns väldigt
okej. speciellt när jag tänker på den lilla detaljen i form av det retroaktiva studie- och bostadsbidrag som
borde ha landat på mitt konto för ungefär en timme sedan. FETT NAJS. detta firar vi med att titta på
romeo och julia med leo dicaprio och sura colaflaskor. finns det något bättre än sura colaflaskor?
i think not.

 cola

sura colaflaskor, ye

Inga kommentarer: