onsdag, oktober 27

länge leve loppis!!!!!!!

jag har under några dagar varit på jakt efter en stor säkerhetsnål att fästa min poncho med när jag har den
som ytterplagg, och igår hittade jag (trodde jag) den ultimata nålen på glitter för två euro och femtio cent.
ett pris som jag inte tyckte att var så farligt högt, ändå.

bloggtva

tills jag och cissi sprang på dessa tre nålar på en loppis för 50 cent för allihop. och plötsligt kändes två
och femtio inte så hemskt billigt längre. kan man lämna tillbaka en säkerhetsnål till butiken? *är snål och
fattig studerande som behöver två och sextio till lunchpengar*

bloggtre

annat som jag råkade få med mig hem trots att vi lovade att vi inte skulle shoppa åt oss själva - utan
enbart till fotograferingen nästa måndag - är ett halsband med ett litet, litet maskingevär i guld och en skjorta.

bloggfem

bloggett

totalpris för allting: en euro och sjuttio cent. nöjd mad.

Inga kommentarer: