söndag, oktober 31

något har hänt

spegel-009-468x659

på sistone har jag, när jag gått på loppis, inte bara tittat efter kläder och accessoarer.
jag kan faktiskt sträcka mig så långt som till att jag helt flyttat fokus från dem till
inredningsdetaljer och möbler. jag är så jävla sugen på att inreda en lägenhet eller ett hus. jag vill inte bo
i en ful hyreslägenhet med svenssontapeter och vita plastdörrar. jag vill bo i en mysig och galen gammal
lägenhet med öppen spis och gamla tapeter. alternativt vita målade väggar. känner att jag skulle vara så
mycket lyckligare i en lägenhet där jag fick avspegla min personlighet. jag är inte lycklig som jag bor nu.

någon österbottning eller vasabo som vet andra sätt att hitta bostad förutom vasabladet eller kyrkpressen?
kan man kolla på lägenheter på någon hemsida eller så?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vuokrakoti.fi har väldit bra, flyttade just in i en nyrenoverad lägenhet från via dem

Julia sa...

vuokraovi.com , där finns för flesta städer:D