måndag, oktober 11

det ser bara psykopatiskt ut

psyk

idag har vi lekt i skolan, det vill säga vi fick alla en varsin lapp med ett tema och sedan fick vi styla en
klasskompis efter det. jag var i par med evelina som fick bli en edie sedgwick-kopia. själv gestaltade jag
någon slags vinter/frost-häxa vid ett träd, och det är de sjukaste bilderna jag någonsin varit med i. ni får
kanske se senare om jag helt tappar självrespekten sådär på kvällskvisten. henrika blev rockbrutta också,
det var också en syn kan jag lova.

ska glida iväg på photoshootmöte till cissis vita lägenhet nu, men ska försöka få upp lite bilder när jag kommer hem.

2 kommentarer:

Elin sa...

men va? du menar väl om du lyckas ha självdistans på kvällen? tappar du den vill du ju inte visa bilderna?

/Språkpolisen.

Madelen utan e sa...

du har så himla rätt, hade bråttom och menade egentligen självrespekt*