lördag, oktober 2

svettig skinknazist

som jag redan har uttalat mig om tidigare så är jag inget stort fan av vad årets idolstylist pamela 
bellafesta och hennes stylingteam åstadkommit. visserligen gillar jag både filippas och
karolines personliga stilar, men om de inte skärper till sig med stylingen till veckofinalerna blir jag
ledsen. något de kan trösta sig med mellan svettfläckar och konstiga leggings är att hårstylisten och make
upartisten är ännu sämre. herregud, en av sveriges största produktioner borde ha högre standard än så här
tycker jag. usch vad jag känner mig hård nu, men som man brukar säga: hellre kinkig svettnazist än svettig skinknazist, he he he.

en rolig grej jag upptäckte under mitt surfande är dock detta: i det här inlägget om lina 
borgenbring har hon använt sig av mitt ap-gamla bildkollage på lina från 
det här inlägget. lite roligt ändå.

Inga kommentarer: