måndag, augusti 6

en vit vägg och en kopia av mig själv



inspirerande. snyggt. rätt. coolt.

hunnd på bilddagboken har detdär lilla som jag också vill ha. eller som jag söker efter i mig själv. en sånhär bild skulle jag också vilja kunna åstadkomma. den är bara så rå och underbar på samma gång. att man ser ordet svulstig gör nästan det perfekta ännu bättre.

okej nu kanske jag tog i lite, men bilden är super, och det är några till godbitar på www.hunnd.se som jag gärna skulle vilja stå för själv. själva stilen på fotografierna är så superb. jag måste börja använda analog kamera för jag är helt kär i analoga foton. måste få en scanner att få in dom på datorn med och sen bara, men det löser sig hemma hos ted tror jag nog.

snälla gode gud ge mig en vit vägg och en kopia av mig själv, så jag själv kan stå båda bakom och framför kameran på samma gång. annars kanske en fjärris skulle sitta på sin plats nu. fan jag ska googla på fjärrkontroller till nikonkameror nu. jag har ju tid på mig. åtta dagar för att vara exakt, innan skolan börjar.

imorgon kanske mitt hår kommer, PEPP !

Inga kommentarer: