söndag, augusti 26

hej det var ett tag sen,



men jag har hunnit med artonårsfest, två dagars jobb, en operakonsert och dragit på mig en sjukt stor förkylning. artonårsfesten var kul, grymt mättande och god middag + dricka + trevliga brudar + indigo och nyponshot med födisbarnet + arken med solli pern och andra + sov hos johanna som berättade att jag kanske får bo i lägenheten när hon far till norway! det är inte hundra, men det handlar iallafall om oktober-november och januari! can't wait.

ted ligger och sover i min säng och jag har näsan full med snor. jag skulle inte orka fara till skolan imorgon men jag tror bestämt att vi ska bestämmma skolkatalog (ÄÄÄ!) och fixa med kaffeillustrationen som jag är ganska nöjd över hittills, så jag känner att jag verkligen verkligen vill. och om pernilla klarade 3 dagar i skolan med feber klarar väl jag det också (typ)

nu ska jag försöka äta lite tacopaj och väcka min pojkvän med nåt djävulskt, muhähaähaha

(bilden är från przypadek på deviantart, JÄVLARRRRRR vilken inpirationskälla)

Inga kommentarer: