torsdag, augusti 9

I get knocked down but I get up again



roligt med ledighet och långt hår när man har hjärnskakning. jag var så till mig över att få rida äntligen så jag tänkte inte på hur korta stigbyglar jag hade och satte full galopp upp för en backe, och på något sätt lyckades frippe ändå kasta med huvudet och jag tappade en stigbygel, ja och resten är historia.

minneförlust för första gången i mitt liv iallafall iochmed att jag lyckades landa på huvudet, och förbannat ont i nacken och övriga kroppsdelar ännu, 2 dagar efteråt. jag går runt och glädjer mig med att jag iallafall har långt hår. jag unnade mig en photoshoot ikväll också, med ted och madde 1 år och nio månader idag -tema, (se bild höhö).

jag vill ha ett hjärtformat medaljonghalsband, jag har värsta bildidén, och jag måste passa på att fota nu när jag är ledig, wwäwäw

stackars fanny, hoppas hon blir frisk snart. PUSSS PÅ HENNE

Inga kommentarer: