tisdag, augusti 21

mina kycklingarmar vill hålla dig




hittade världens finaste klänning på kappahl idag! så fiiiin så jag spyr. varför hittar jag massa fina klänningar just nu när jag måste spara pengar? vill någon sponsra mig med 30 € så hojta till, ted tror jag inte vill köpa en till klänning till mig inom 2 veckor, iallafall.

jag är trött som ett as just nu, helt lam i kroppen och darrig. igår var jag på bodyjam med erre och idag på pumping med pern. pumpingen tog lite hårt på mina kycklingarmar, jag vill bara sova och pernilla höll på att trilla ner för trappan på TV :D jag förstår inte varför det inte är någon som utnyttjar gratisveckan, men jag tänker minsann inte gå runt och påminna alla, ni får skylla er själva era latgrisar!

lugna favoriter är mysigt att lyssna på när man är trött. jag skulle vilja vara skit rik och ha en privat massör just nu. och pedikyrist, och FRISÖR. men imorgon ska jag väl sista (tror jag?) gången till klipp upp och nojsa om mitt löshår (som inte ens är i just nu). kanske dom orkar lägga i det och klippa in det om dom är znelhestar, vilket jag STARKT betvivlar. jävla sadister och grisar som inte har nån kundservice knappt alls. jag blir grinig.

idag började vi med ett nytt projekt, jag är med martin och vi ska göra en broschyr om klassicismen, haha undrar hur det går. men martin är duktig på trycksaksdesign så jag är ganska lugn.

nu ska jag ta igen mig lite, och sen ska jag och fota birma-kissungar. och jag kan inte sluta tänka på den fina klänningen på kappahl, den är undanlagd tills på fredag, tills dess måste jag ha löst pengaproblemet!

Inga kommentarer: