måndag, augusti 27

och så kom kvällen när hon satt ensam

..och var sjukt sliten och sjukt sjuk, och verkligen inte hade någonting annat att göra än att, ja det är sant, göra en lista.



sju saker du har på dig just nu:
1. vita trosor från cheap monday
2. vit BH från kappahl
3. svarta strumpbyxor från lindex
4. champagnefärgad klänning från H&M trend
5. svart kofta från vero moda
6. en brun hårsnodd
7. och en vit hårsnodd

sex saker du gjort idag
1. vaknat med ted
2. ätit x antal ibumetin
3. snytit mig minst lika många gånger
4. illustrerat en kaffeinstruktion
5. vunnit med mitt bidrag till skolkatalogen
6. ätit aborre

fem favoritsaker utan rangordning
1. min jobbkamera
2. min säng + placeringen
3. min laptop
4. mina klänningar
5. mitt nya hårspray från tony&guy

fyra personer du kan berätta allt för
1. ted
2. pern
3.
4.

tre val
gult eller rosa
sommar eller vinter
choklad eller chips

vem
saknar du: pernilla, jag vet inte var hon är!
vill du döda: ingen, förfan
kramade du sist: säkerligen ted mattsson
skrek du på sist: säkerligen ted mattsson här också
vill du vara som: mig själv då typ,
sårade dig sist: erica idag när hon sa att mitt omslag var dystert, mö
gjorde dig riktigt glad senast: frysen, när jag upptäckte att vi hade kanelbullar!

har du:
många vänner: dom räcker till bra, jo
pojkvän: yesbox
tvångstankar: jo några stycken, man ska väl inte ljuga
någon skada: jag har ett ledband i foten som det är nåt vajs med
färgat håret: ja just nu är det grönt och rött, och före det hade jag gult, och vitt
brutit några ben: faktiskt har jag aldrig det. kraftig benstomme you know
några piercnings: en i huvudet, och tre som är utförda, i tha ears
egen dator: annars dör man
bra självförtroende: kan jag inte påstå, men jag har mina ljusa stunder
dumpat någon: en hel
blivit dumpad: jag känner att detdär i lågstadiet inte var några dumpningar

hur:
svarar du i telefon: hallelåja / hej, eller det seriösa alternativet - hej det är madde
fördriver du tiden: genom att stöfota lite och illustrera, umgås med min boyyyy osv
mycket pengar har du: tillräckligt för att jag ska klara mig för tillfället
tjänar du pengar: genom att fota och sälja resor
ofta bäddar du sängen: varje dag, om inte ted har varit här och dragit bort lakanet
många stör du dig på: på en höft kanske 5
ofta träffar du din familj: nästan alla dagar, eller, alldeles för ofta hursomhelst

Inga kommentarer: