fredag, augusti 17

the thought crosses my mind




en skolvecka är avklarad och jag är helt slut. jag är ensam hemma och tänker unna mig en joggingtur, långt bad, hårinpackning, total insmörjning av kroppen, och filmtittande. helt ENSAM. om någon är frivillig att komma och umgås så är det bara att ringa/messa/skicka röksignaler. skolan idag var ganska skön iallafall, så som måndagar och fredagar kommer att vara framöver. bara grafisk kommunikation och grafisk illustration. vi ska göra en tidning, hela klassen tillsammans, och jag hoppas det blir skitsnyggt. iallafall snyggt. jag skulle först vara chefred. med cathrine men jag kände att jag hellre är bildred. ensam, så anda fick bli chefred. istället för mig.

jag har sån jävla mensvärk så jag håller på avlider långsamt här i vårat gula hus. och fyfan vad det blåser, kanske man skulle ladda ner lite kent och nån beckfilm medan man joggar.

the thought crosses my mind

Inga kommentarer: