fredag, augusti 31

sug på en dumle, det trodde man aldrig




igår hade jag jeans på mig. eller ja, byxor. det trodde jag inte skulle hända igen förutom om jag mirakulöst skulle tappa sisådär 20 kg över natten. men så var fallet åtminstone. byxor, uppsatt hår, rosa naglar och rött vin. allt på samma kväll. jag börjar nog bli lite vuxen ändå. snart.

jag är irriterad. min blogg är ful. man kan inte ändra mycket layout alls själv på blogspot. min side bar har permanent flyttat ner till längst ner på min sida. och html-redigeraren vill inte funka. förövrigt fick jag lön och lust idag. 500 € och en rarz. jag var till kurts tv och fick reda på ett och annat. bland annat uttalas motorola razr "rejsör" alltså razer, varför inte sätta ut de förbannade vokalerna också bara? och ingen på åland har en sån dom de vill sälja till mig. men tack vare zandra fick jag reda på en bra grej som hjälpte jävligt mycket. jag ska googla lite nu och sen ska jag kanske ta tag i bloggredigerandet igen. förbanna.

Inga kommentarer: