fredag, augusti 3

åtta euro kan göra en dag


jag gjorde världens kap idag! skulle in på lisco parfym efter jobbet och köpa mig en ny mascara (maxfactor masterpiece såklart) en kajal och foundation. jag stod i kön till kassan med mina tre grejer och kände hur plånboken grät, när jag lyckas få syn på en skylt med texten "köp två maxfactor-produkter och få en eyeliner (på bilden en kajal, whatever) på KÖPET! sagt och gjort, lade jag ifrån mig kajalen och strosade fram till kassan, betalade och gick därifrån nöjd och belåten med en ny kajal och 8 euro rikare. tack, it made my day.





fick ett mail av niklas idag också, med en länk till en hemsida med "felplacerade" reklamskyltar. fan vad fel det kan bli, haha, några skratt framkallade den nog. kolla in för fan

jaha, jobb imorgon och på söndag och sen är det fan slut. underbart ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet faktiskt inte, det var min första tanke bara. coolt :D vad spännande att se dig i långt hår. hur långt ska du ha?