tisdag, augusti 7

i got the right temperature to shelter you from the storm


tisdagen den 7 augusti måste vara sommaren varmaste dag alltså, iallafall den varmaste jag har lyckats få vara med och uppleva, utan att måsta sitta innanför väggar nånstans och jobba vill säga. 30 grader, så varmt så man var tvungen att fara till lötö och simma med moa fastän man visste att det skulle sluta med "men okej, om du lägger dig på surfingbrädan så skjutsar jag dig och sen skjutsar du mig och sen ska vi hoppa fån bryggan och vi ska vara i i minst 9 timmar, ungefär.

ikväll ska jag och rida och imorgon ska mitt hår i, det är jävligt jobbigt att vara mig själv just nu, för jag ser framför mig nånting i stil med t***s hår x( och det är det sista jag vill, blont löshår är så nej liksom om det blir fel, så jag vet fan inte hur detta slutar.

nu ska jag iallafall och rida, för första gången på typ ett år (!) jippi

Inga kommentarer: