fredag, augusti 31

helt utan inbördes ordning är ni bäst i världen

pernilla bergman

bästa nånsin. vi träffades för sent i livet. allting som vi gör är lika och alla mina åsikter är precis som dina. vi gillar samma killar, samma kläder, tänker likadant, har samma humor, likadan uppväxt, samma hårfärg, samma utseende, allting matchar. i love you babe




gisela öhman

du säger som du tycker och är inte rädd för att vara dig själv. liten på jorden med stor i orden. den snyggaste, goaste, roligaste, skönaste och bästa 155-centimetare jag någon har känt. och kommer att känna. puss på dig





sofi eriksson

ja var ska jag börja? vad ska man säga om någon som man har växt upp med. du är som mig egna syster, fast lite bättre. det finns ingen som jag har så många minnen med, och som jag känner så bra längst in. hoppas fan att det håller lika länge till.





yasmine blom

du är smart, rolig, cool och har dom finaste ögonen som finns. även hur oseriös en situation kan vara så vet man att du alltid har fötterna på jorden. du är en sån person som man känner att man kan lita på. i alla situationer.





alexandra dahl

du är den personen som jag har mest knäppa minnen tillsammans med. vi har gjort allt från att laga milkshake av påskägg till att rulla runt på vardagsrumsgolv och ta fula bilder och solat i mars. med dig kan man umgås och bara vara. man behöver inte säga nånting mer.






casandra blomqvist

av någon anledning fördes vi ihop av ted och simon. och även fast vi alla fyra inte kan umgås längre är du en person som jag aldrig vill tappa kontakten med. du är otroligt underbar och du förstår inte själv hur snygg du är! hoppas det blir som simon sa, för jag älskar varje sekund jag får lära känna dig mer!






catrin jansson

jag vet att du inte förstår hur mycket jag egentligen tycker om dig. våra cpskratt och så jävla dåliga humor. utan dig skulle skolan vara så himla mycket tråkigare. det är skönt att ha någon man kan skratta med åt vadsomhelst, men samtidigt prata allvar och framförallt, skit med!




erica österberg

direkt när vi började samma klass så fann vi varann. du är ärlig, helt jävla genomsnäll och jag kan helt ärligt säga att du nog är den personen som jag ser mest upp till av mina vänner. du inger respekt och sen första gången vi träffades har jag vetat att du är en sån man vill hålla kontakten med, forever!






fanny enestam

att du är längst ner betyder ingenting din tönt. när jag såg dig första gången blev jag så jävla stunned, för du är så jävla snygg. skulle jag få se ut som någon annan skulle det vara du. och din humor är så jävla bra, man kan inte vara sur i din omgivning. du är en jättebra tröstare och förstående. du är så jävla bra helt enkelt.





bara för att ni andra inte är med på bild betyder det inte att jag inte älskar er också. men skulle jag börja skriva alla jag tycker om skulle jag inte få någon sömn inatt. love out to you !

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fint! =)

Anonym sa...

PUSS, haha första raden

Anonym sa...

men helvete, anomym var jag

Anonym sa...

oj, jag förväntade mig inte att hitta mig själv med på den där listan. haha. vad fräkniga vi var förresten.

Anonym sa...

ihihihi jag blev glad nu (: fast jag är supermegastrött och inte kan låta bli att kolla upp allt som hänt på internet den här veckan :D

Erica sa...

åååh, jag googlade på mitt namn och så fann jag detta. Du är så hjärtego min lilla nussetussis. Snart ska vi hitta på något! <3

Anonym sa...

Bonjour I'd like to thank you for such a great made site!
thought this is a nice way to make my first post!

Sincerely,
Monte Phil
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/bowling-party-supplies.html]bowling Party Supplies[/url].

Anonym sa...

I'm fresh at this place n' Ive wanted to say howdy to everybody =D

I have been watching this site for couple of months and it appeared as a dendy place to be a part of.

Belsebub sa...

rummiknubb, vi måste skärpa oss! vi måste fan ta och ses och umgås like old times. kanske laga en milkshake runt påsk? :) hittade förövrigt en teckning som thomas gjort till oss som de står rummiknubb och belsebub påå.. minnen minnen:)