måndag, oktober 20

BOOT

Photobucket
bild: topshopkängorna som jag dör för just nu.

oj. jag fick sparken nyss. den andra november jobbar jag sista dagen på eckerölinjen. och det är inte för att jag har haft för kort kjol eller för att jag är för lat. utan orsaken är så pass tråkig att de har för många anställda och någon måste bort. givetvis är det jag.

det jobbiga med situationen är att min chef inte själv ville ta kontakt med mig, utan jag var jsälv tvungen att gå in på hennes kontor och klämma fram det ur henne. "hon ville inte göra mig ledsen".

men ärligt talat så har det spårat så mycketdet här stället att det nog bara är nyttigt att göra nåt annat. kanske lite aupair?

(ps. jag skulle ändå såååå behålla mig, skulle inte ni?)

5 kommentarer:

Anonym sa...

JO, det skulle jag. Men det vet du.



för övrigt vill jag placera något mycket äckligt i K's mun. jävla nucka.

Anonym sa...

Tja! Tråkigt om jobbet :/ BÖH! Tänkte höra om de går bra med designen? Fått nå idéer?

Anonym sa...

Men.. alltså.. stabilt att vara chef om man inte vill säga sådant till folk utan att det blir ledsna. Vad är det där för pallerchef.. I'd keep you, BIG TIME!

Cilla sa...

usch jag blir så arg på hela allt detta. Allt är så fel så fel. Går helt fel till.

Anonym sa...

jag skulle såååååå behålla dig ändåå:)