torsdag, oktober 16

fucking åmål

jag känner ett lätt beroende till min blogg. jag vet inte om det är hälsosamt men det borde det vara eftersom det gör mig glad. allt som gör en glad är hälsosamt, eller som pappa säger "-nyttig mat är sån mat man tycker om! jag tycker om korv och pommesfrites, alltså är det nyttig mat!" kanske inte världens klokaste uttalande, men väger gott upp min mammas tvärtemot-inställning. tur att jag har pappa. och kanske tur att jag har mamma också när jag tänker efter.

hursomhelst är slutet på fucking åmål världens bästa. "kan ni flytta på er? vi ska gå och knulla." bäst bäst bäst.

nu ska jag.. försöka gottgöra elin på något sätt. skulle ju kanske vara med henne nästa helg och kanske den här helgen. men jag vet inte alls hur jag ska göra nu. får ju hem nästan hela min gamla klass till mig nästa helg. jag tror det är efterlängtat eftersom alla 13 svarade inom loppet av en timme! älskar er allihopa! ni ska veta det!

men jag tycker om dig också elin, och vi löser det på något sätt. *sagt med åmål-dialekt* eeeelin

Inga kommentarer: