lördag, oktober 11

har du sådär långa tänder på riktigt?

jo just det. igår var det partynight.

började med att jag for direkt från jobbet till min prinsessa henke och slängde på mig nå slags kläder (bland annat elins tröja) och dragkjedskjol, lacktights och carrieskorna. sedan kleggade jag på mig eyeliner och lite puder och åt tåårta och tortilini med jättefina tjejer.

kvällen utvecklades vidare till idol- och singing beetittande med skumpa och skratt och sång, och sedan for vi till krogen. också kallat arkipelag. en rolig grej redan när vi kom dit var att jag var så lång och ståtlig att de inte ens brydde sig om att legga mig, men min moster som är 25 leggade de länge och noggrant innan de släppte in henne.

innanför dörrarna träffade jag elin jansson (vad hemskt att jag måste skriva efternamn men det finns så många elin) klass-älsklings-elin kanske passar bättre som benämning. jag blev så glad att jag nästan började gråta men jag höll det inom mig och gick och tog av mig jackan iställettttttt.

sen träffade jag så jävla mycket folk! trevliga, fula, fans, fulla idioter, underbara bekantingar, snygga brudar, söta killar, konstiga bekanta och OVE ovebove från min gamla klass, helt great! sedan pratade jag med soflot om frankrike och aupair och sånt och att jag verkligen borde fara nu när jag har tid. jag ska gå in på platsbanken och kolla så snart jag har gjort allt viktigt (typ bloggat och läst andras bloggar och sånt annat bloggigt)

hur som helst lyckades jag givetvis fastna på partypix den här veckan också. känner hur jag bygger upp ett börman-kändisskap här och nu.

och nej, jag har inte vampytänder på riktigt. jag är bara jävligt skillad på photoshop, idioter. puss.

Inga kommentarer: